A tejtermékeknek és a sörnek is betett a járvány Kínában 2021. április 19. Az alapvető fogyasztási cikkeket gyártó vállalatok számára küzdelmesen indult az elmúlt év, amikor a kínai kormány szigorú lakhely-elhagyási és utazási tilalmat vezetett be. A szupermarketeken kívül minden vállalkozás megérezte ezt, mivel rengeteg üzletnek be kellett zárnia, a többinek pedig lerövidítették a nyitvatartási idejét. Az első negyedévben komoly raktárkészletek halmozódtak fel, a kiskereskedőknek pedig látványos árengedményeket kellett adniuk, sőt a forgalmazókat is támogatniuk kellett, hogy nagy nehezen megszabaduljanak a feleslegtől.
Uniós támogatással fejlesztik az új termékcsaládot 2018. január 30. A Sole-Mizo Zrt. 783,26 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el, amelynek segítségével 2 milliárd forintból fejleszti tevékenységét – közölte a cég január 29-én a távirati irodával.