Sikeres a Gebrüder Weiss ügyfélportálja, a myGW

2021. február 1. Logisztika | Egyéb szektorok

Digitális ügyfélélmény valamennyi üzleti területre kiterjedően, valós idejű információkkal.
 

A Gebrüder Weiss 2020-ban új digitalizációs fejlesztésének eredményével lépett a piacra, útjára bocsájtotta ügyfélportálját, myGW néven. A myGW ügyfélportál bevezetése újabb fontos lépést jelent a Gebrüder Weiss digitalizációs stratégiájában.

A Gebrüder Weiss új, digitális ügyfélportáljának neve myGW, amely jelenleg Ausztriában, Németországban, Svájcban, Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában áll rendelkezésre. A myGW-vel a Gebrüder Weiss valamennyi szolgáltatásához egyszerű, bármikor elérhető hozzáférést kíván biztosítani ügyfeleinek. A portálon keresztül a logisztikai szolgáltatóval folytatott teljes kommunikáció mostantól online is lebonyolítható. A felületet a tesztfolyamatban részt vevő ügyfelek már 2020 tavasza óta sikeresen használják. A vállalat a szolgáltatás további országokra történő kiterjesztését is tervezi.

A myGW portállal olyan digitális platform, amelyen keresztül valós idejű információt biztosít ügyfeleinknek az árumozgásról, méghozzá valamennyi üzletágra – így a közúti, légi és tengeri szállítmányokra, valamint a raktárlogisztikára is – kiterjedően. Mindez maximális átláthatóságot biztosít és megkönnyíti az információáramlást a teljes ellátási lánc mentén – bárhol, bármikor, gyorsan és egyszerűen.

– A myGW felületnek köszönhetően ügyfeleink saját ügyfeleiket is mindenkor tájékoztatni tudják a küldemények pontos státuszáról, ami nagyon nagy előnyt jelent – hangsúlyozta Wolfram Senger-Weiss, a Gebrüder Weiss igazgatótanácsának elnöke. – A myGW működése magától értetődő. A visszajelzések azt mutatják, hogy a portál jól áttekinthető és könnyen kezelhető. Az ebből következő időmegtakarítás további többletértéket jelent az ügyfelek számára – tette hozzá Senger-Weiss.

A myGW portál több különböző, jelenlegi és/vagy korábbi alkalmazást foglal keretbe, modernizált és szinkronizált módon. Az ETA-keresőfunkció 2020. májusi bevezetése csak egy részeleme a GW digitális stratégiájának.

Hol van jelenleg a küldeményem? Mikor érkezik meg a rendeltetési helyre? Ügyfeleinknek kérdései vannak, a Gebrüder Weiss pedig válaszol ezekre – az ETA (várható érkezési idő) alkalmazás segítségével. Az átlátható és valós idejű kommunikációnak köszönhetően, vállalatunk megbízói azonnal informálódhatnak arról, mikor szállítják ki rendelésüket. 
Az ETA segítségével könnyen megbizonyosodhatnak küldeményük helyzetéről a szállítási szakasz utolsó két órás intervallumában. Az 5 percenként frissülő adatok, a versenyelőny mellett, megbízhatóságot adnak már a tervezés szakaszában. Az új digitális fejlesztéssel a gyűjtő- és darabárus küldemények státusza a Gebrüder Weiss hálózatában online nyomonkövethetőek egészen a kiszállításig, Bázeltől Tbilisziig.

Következő lépésként a webalapú megbízáskezelésre, az eBooking használatára fókuszálunk. A fejlesztés tükrében a korábbi iOrder név alatt futó online megbízásküldési felület 2021. március 01-től nem érhető el, a platformot teljes egészében a myGW integrált alkalmazása, az eBooking váltja fel.

#WeMoveStarter
https://www.gw-world.com/hu/eta
https://www.gw-world.com/hu/mygw

Kapcsolat
Gebrüder Weiss Szállítmányozási Kft.
Telefonos elérhetőség: +36.24.50.6800 / + 36.24.50.6900
Elektronikus elérhetőség: sales.hungary@gw-world.com  / ccc.hungary@gw-world.com 

HIRDETÉS