Elismerés a MEWA-nak

2018. július 19. Egyéb | Egyéb szektorok

A MEWA tavaly ünnepelte magyarországi leányvállalatának 10. születésnapját, és néhány hónappal később már az egyik legfontosabb díjjal ismerték el hazai tevékenységét. Ügyfélközpontúság, fenntarthatóság, társadalmi felelősségvállalás, magas színvonalú szolgáltatások – a kitüntetésen keresztül a MEWA legfontosabb elvei most még nagyobb hangsúlyt kapnak Magyarországon – áll a MEWA július 19-i sajtóközleményében.

A MEWA Magyarország megkapta a Business Superbrands 2018 elismerést. Balról jobbra: Kanizsai Béla, a MEWA Magyarország értékesítési vezetője, László Géza, a Superbrands magyarországi igzgatója, Horváth László, a MEWA Magyarország ügyvezetője (Fotó: MEWA)

A MEWA Magyarország megkapta a Business Superbrands 2018 védjegyet. A magasrangú kitüntetéshez tartozó oklevelet László Géza, a Superbrands Magyarország igazgatója június végén a vállalat budakeszi telephelyén adta át Horváth Lászlónak, a MEWA Magyarország ügyvezetőjének.

A döntést megalapozott kiválasztási eljárás előzte meg, amelynek során szakértők választották ki a MEWA-t, ugyanis a védjegy elnyerésére nem lehet pályázni. Az előzetes szűrésen megfelelt cégek közül egy 45 fős marketing- és üzleti szakértőből álló zsűri választja ki azokat a márkákat, amelyek az adott évben megkapják a Business Superbrands elismerést.

– Örülünk a kitüntetésnek, hiszen megerősíti, hogy a megalapozott üzleti fejlődést, a társadalmi és a dolgozók iránti felelősségvállalást, valamint a fenntarthatóság iránti elkötelezettségbe fektetett munkát mások is elismerik. A díj kézzelfoghatóvá teszi, hogy a MEWA ismert és elismert márka, amely a textilmenedzsment ágazatban egyet jelent a biztos és kiemelkedő minőséggel – emelte ki Horváth László.

– A Business Superbrands program immár 11 éve a sikeres márkaépítés elismerésére szolgál. A védjegyet odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik hozzáértésükkel tanúsítják a márka sikerét és hitelességét. Nagyon örülünk, hogy a MEWA idei elismerésével Business Superbrands lett a textilmenedzsment ágazat egyik márkája – mondta László Géza az oklevél átnyújtásakor.

Szakértői elismerés

A Bisnode adatbázisában található üzleti mutatószámok, továbbá jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembe vételével először egy mintegy 4000 márkát tartalmazó listát hoztak létre. Ebből pénzügyi és szakmai szempontok alapján keletkezett az a szűkített lista, amelyet a Business Superbrands 45 tagú bizottsága értékelt. Az ő döntésük alapján született meg a Business Superbrands 2018. évi díjazottjainak listája.

Az elismerés kiválósági védjegy a magyar MEWA számára, amelynek márkaneve a legmagasabb színvonalú teljes körű szolgáltatást jelzi az ipari törlőkendők, az olajfelfogó szőnyegek és a mosóasztalok területén. A Superbrands elismerés reflektorfénybe állítja a márkákat, példaként és inspirációként szolgál az ágazat márkáinak fejlesztésére. – Idén abban a kitűntetésben van részünk, hogy használhatjuk a Business Superbrands 2018 védjegyet. Az elismerés ösztönzőként szolgál, hogy minőségi munkával innovatív módon tovább erősítsük vezető szerepünket a textilmenedzsment ágazatban ­– hangsúlyozta Horváth László.

(SCM)