Hatalmas felvásárlás az informatikai piacon

2018. május 23. Beruházás | Egyéb szektorok

Az Adobe május 21-én bejelentette, hogy aláírták a megegyezést, amely szerint 1,68 milliárd dollárért felvásárolja a piacvezető kereskedelmi platformot, a Magento Commerce-t – olvasható az amerikai cég honlapján.

A Magento Commerce Cloud zökkenőmentesen illeszkedik majd az Adobe Experience Cloud szolgáltatásához, amelynek eredményeként az egységes platform B2B és B2C ügyfelek számára egyaránt képes lesz szolgáltatni. A Magento Platform egyetlen kereskedelmi felületen egyesíti a digitális kereskedelmet, a rendelés menedzsmentet, és az intelligens előrejelzést, így ennek segítségével lehetővé válik a vásárlási élmény új szintre emelése.

– Az Adobe-nek és a Magentónak a jövő digitális világáról kialakított közös víziója egyesíti az Adobe tartalom- és adatszolgáltatásban meglévő tapasztalatait a Magento innovatív és nyitott kereskedelmi megoldásaival. Izgatottan várjuk az Adobe-val való egyesülést, és bízunk benne, hogy ezzel hatalmas lehetőség nyílik vásárlóink, partnervállalataink és fejlesztő közösségünk számára – értékelte az akvizíciót Mark Lavelle, a Magento vezérigazgatója.

(SCM)