Több mint 150 000 európai textilipari munkahely került veszélybe 2020. július 27. Több mint 150 000 munkahely került veszélybe az európai ruházati és textiliparban a koronavírus-járvány következtében az Euler Hermes hitelbiztosító július 25-én közölt tanulmánya szerint.
Maszkokat gyártanak a szakképző intézmények 2020. március 30. A tömeges megbetegedések elkerülése és a járvány lassítása érdekében az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) március 30-án maszkok előállításában kérte a Szakképzési Centrumok együttműködését. A szakképző intézmények a digitális munkarendre való rugalmas átállás mellett a társadalmi összefogásban is jó példával járnak elől. Kiskunhalasi kezdeményezés alapján a szakképzésben dolgozók a leginkább veszélyeztetett korban lévő, nyugdíjas kollégáikat segítik az otthonmaradásban.
Újabb és újabb ágazatokat ér el a válság 2020. március 24. A járvány hatása terjed a gazdaságban, vannak cégek, amelyek folytatják működésüket, mások bezárnak rövidebb-hosszabb időre, újabb ágazatok helyzete romlik.
Technológiai fejlesztésbe kezd a pécsi Rovitex Hungária Kft. 2020. február 24. Nagy hatékonyságú és környezettudatos textil-impregnálási technológia kifejlesztésébe kezd a pécsi Rovitex Hungária Kft. egy több mint 425 millió forintos projekt keretében – közölte a vállalat február 23-án.
Beszünteti a termelést a Pasha Kft. dombóvári üzeme 2019. május 21. 200 fős dombóvári üzeme bezárásáról tájékoztatta a dolgozóit május 21-én délután a Pasha Kft. vezetősége. A 27 éve a térség fontos munkaadójaként működő fehérneműgyár menedzsmentje a legutóbbi időkig küzdött a munkahelyek megtartásáért, de a globális piaci folyamatok miatt a cég francia anyavállalata a termelés volumenének csökkentésére kényszerül, amely a magyarországi gyártóegység bezárását tette szükségessé.
Új gyártócsarnok épül Pécsett 2018. január 22. Csaknem félmilliárd forintos beruházással új, 600 négyzetméteres csarnokot épít pécsi telephelyén a textilgyártással foglalkozó Rovitex Hungária Kft. – olvasható a vállalat január 19-i közleményében.
Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég 2017. augusztus 31. Új üzleti modellt épít a Nanushka magyar divatmárkát tulajdonló cég, és erősíti online értékesítési tevékenységét – idézte az MTI Baldaszti Péter társtulajdonos augusztus 30-án, az új kollekciót bemutató budapesti rendezvényen elhangzott szavait.