A Suzuki vezette a hazai újautó-értékesítést tavaly is 2022. január 3. Az összes forgalomba helyezett új személyautó 14,48%-a Suzuki volt tavaly Magyarországon, a 17 650 regisztrált személygépkocsival a japán márka hatodik éve vezeti a hazai újautó-értékesítést – közölte a Magyar Suzuki Zrt. január 3-án, a Datahouse adatai alapján.
Megtorpant a magyar gumiabroncspiac 2019. október 17. Megtorpanás, sőt bizonyos kategóriákban visszaesés tapasztalható a gumiabroncs eladásokban Magyarországon a gyártói képviseletek nagy- és kiskereskedőkhöz történt kiszállításaiban az év első 9 hónapjában. Az európai visszaesés még ennél is nagyobb óvatosságra inti az iparág szereplőit – áll a Magyar Gumiabroncs Szövetség október 17-i sajtóközleményében.
A Lidl anyavállalata 100 milliárd euró feletti forgalmat ért el 2019. május 13. A Lidl áruházlánc anyavállalata, a Schwarz csoport 100 milliárd eurónál magasabb forgalmi rekordot ért el tavaly.
Fellendülőben az elektromosautó-gyártás 2018. május 25. A Nissan Motors elkötelezte magát az elektromos autók gyártása mellett, hogy a lehető legjobban kielégítse a vásárlók folyamatosan növekvő keresletét – olvasható a japán autógyártó honlapján május 23-án megjelent közleményben.
Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég 2017. augusztus 31. Új üzleti modellt épít a Nanushka magyar divatmárkát tulajdonló cég, és erősíti online értékesítési tevékenységét – idézte az MTI Baldaszti Péter társtulajdonos augusztus 30-án, az új kollekciót bemutató budapesti rendezvényen elhangzott szavait.
Kevesebb viselhető „kütyüt” vásárolunk 2017. március 3. Tavaly az év végére lassult a viselhető mobil számítástechnikai eszközök értékesítésének növekedése a világpiacon.