Két Európai 3PL Díjat nyert a Raben Group
2013. november 15. Logisztika | FMCG
– Fontos év ez a 3PL díjak számára. A 3PL-ek egyre növekvő kommodizációja, árucikké való válása Európában és más piacokon egyre növeli a 3PL-cégek és ügyfeleik közötti kapcsolatra nehezedő nyomást. A bírálóbizottság által kiválasztott döntősök olyan vállalatokat képviselnek, amelyeknek sikerül megőrizniük a finom egyensúlyt a profit védelme és az egészséges, hosszú távú kapcsolatok erősítése között, amely segít a kommodizáció elleni küzdelemben. Mint mindig, most is öröm egy olyan gála elnökének lenni, mely segít hallatni az ügyfelek hangját is – mondta Chris Saynor, az eyefortransport vezérigazgatója.
– Ezek a díjak rendkívül megtisztelőek számunkra, és nemcsak ügyfeleink bizalmát tanúsítják, hanem igazolják azt is, hogy ügyfeleink értékelik erőfeszítéseinket, amelyeket a magas színvonalú szolgáltatások nyújtása érdekében teszünk. Ez a második év, hogy bennünket választottak a legjobb ellátásilánc-partnernek. Ami még fontosabb, hogy ebben az évben a fogyasztási cikkek és a friss élelmiszertermékek kategóriájában is elismerést kaptunk. Ezért szeretnénk köszönetet mondani ügyfeleinknek pozitív visszajelzéseikért és munkatársainknak szenvedélyes munkájukért. Nélkülük nem kaptuk volna meg ezeket a díjakat – mondta Ewald Raben, a Raben Group vezérigazgatója.
Az eyefortransport 3PL díjainak kiosztása minden évben azon 3PL-vállalatok elismeréséül szolgál, akik folyamatosan kiemelkedő minőségű logisztikai szolgáltatást és kimagasló szintű kiszolgálást nyújtanak ügyfeleik számára. A jelölteket egy, az iparág szakértőiből álló értékelő bizottság választja ki, a díjazottakat pedig ezt követően az európai 3PL-ügyfelek választják – azok a gyártók és kiskereskedők, akik nap mint nap a logisztikai szolgáltatók munkáját veszik igénybe, és teljesítményüktől nagyban függenek.
– Tudatában vagyunk annak, hogy ezek a megtisztelő díjak egyben kötelességet is jelentenek számunkra. Kötelességet, hogy még keményebben dolgozzunk, még jobb szolgáltatást nyújtsunk, még odaadóbban figyeljünk ügyfeleinkre, és nap mint nap bebizonyítsuk, hogy méltók vagyunk az elismerésre – tette hozzá Ewald Raben.