Ezredik magyar munkavállalóját ünnepli a British Telecom
2014. május 9. Gazdaság | Egyéb szektorok
Balról: Rogier Bronsgeest – BT Global Services Ügyfélmenedzsment elnöke, Faragó Andor – BT Európai Szolgáltató Központ igazgatója, Elaine Budd – BT Global Services Európai Régiójának operatív igazgatója, Varga Mihály – nemzetgazdasági miniszter és Jonathan Knott – brit nagykövet
A magyar regionális központ munkatársai – a vállalat budapesti és debreceni irodáiból – számos üzleti és támogató szolgáltatást nyújtanak a BT globális üzletágainak. A szakemberek több mint 3000 nemzetközi ügyfelet látnak el hazánkból – beleértve a világ vezető multinacionális vállalatait – többek között az ügyfélmenedzsment, a pénzügyi valamint üzleti adminisztrációs és támogató szolgáltatások széles skálájával.
– A British Telecom létszámbővítése olyan szolgáltató szektorban jött létre, amely a magyar gazdaság egyik kiemelt ágazata. Ezen a területen a nemzetközi nagyvállalatok közel 80 szolgáltató központot működtetnek hazánkban, és mintegy 30 ezer munkavállalót alkalmaznak. Jól illeszkedik a kormány gazdaságpolitikai és munkahely-teremtési céljaihoz a vállalatnak az a törekvése, hogy egyre több magas hozzáadott értékű szolgáltatást nyújt Magyarországról, illetve bővíti a magasan képzett foglalkoztatottak létszámát – mondta Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter az eseményen.
– A BT a világ vezető globális hálózati kommunikációs szolgáltatója, amely a legnagyobb cégek és kormányzati szervezetek ezreit szolgálja ki. A legkorszerűbb innovációkra épülő kínálatunk kiterjed a nagy teljesítményű hálózati- és felhő alapú szolgáltatásokon túlmenően az egységes kommunikációs platformra szabott, valamit a mobilitási szolgáltatásokra, továbbá a legfejlettebb biztonsági megoldásokra is. Számunkra kulcsfontosságú, hogy ügyfeleinket világszínvonalon, az elvárt minőségben szolgáljuk ki. A közel egy évtizede alapított európai központ mára a BT nemzetközi működésének fontos stratégiai bázisa lett. Magyarország kiváló üzleti helyszín számunkra, hiszen itt magasan képzett, több nyelven beszélő, innovatív munkaerő áll a rendelkezésünkre. Egy sikertörténetet ünneplünk, és nagy örömömre szolgál, hogy az alkalmazottaink száma elérte az 1000 főt, hiszen ez egy igazi mérföldkőnek tekinthető. Központunk szakemberei Európa-szerte támogatják ügyfeleinket, leányvállalatainkat, és globális szervezeti egységeinket – tette hozzá Rogier Bronsgeest, a BT Globális Ügyfélmenedzsment elnöke.
A BT részt vállal a magasan kvalifikált munkaerő itthon tartásában azzal, hogy bővíti a foglalkoztatást, vonzó munkakörülményeket, családbarát cégkultúrát, és versenyképes juttatást biztosít dolgozóinak. A rendszeres továbbképzések, a folyamatos fejlődés lehetősége szintén nagy megtartó erő a fiatal, diplomás munkavállalók számára. Az Európai Szolgáltató Központ munkavállalóinak közel 93%-a magyar, több mint 85%-uk felsőfokú végzettséggel rendelkezik, átlagban több mint két idegen nyelven beszélnek felsőfokú szinten, átlagéletkoruk pedig 30 év alatt van.
A BT tervei szerint folytatja magyarországi bővítését főként az ügyfélmenedzsment és az üzleti támogató szolgáltatások területén. A vállalat folyamatosan keres gazdasági, kereskedelmi, informatikai vagy pénzügyi végzettségű fiatal tehetségeket, akik már rendelkeznek 1-3 éves szakmai tapasztalattal és az angol mellett egy másik európai nyelvet is felsőfokú szinten beszélnek.