A DB Schenker digitalizálja a globális pótalkatrész-ellátási tevékenységét

2018. november 21. Logisztika | Egyéb szektorok

Az új online platform, a „Logistics Orchestrator” elindításával, a vállalat ipari és repülőgép-ipari ügyfeleinek globális ellátási lánca optimalizáción esik át – áll a vállalat november 20-án megjelent sajtóközleményében.

A DB Schenker továbbra is digitalizációs kampányára összpontosít. További új online platform elindításával, most az ipari és a repülőgép-ipari ágazatban tevékenykedő ügyfelek logisztikai részlegeit is digitalizálják.

A DB Schenker „Logistics Orchestrator” elnevezésű platformja vezérli a jövőben a globális ellátóláncon belül az összes pótalkatrészhez kapcsolódó megbízást. Így a végfelhasználók számára a szállítási határidők jelentősen csökkennek, míg minden pótalkatrész beszerzése garantált. A platform segítségével az átlagos logisztikai költségek akár 30%-kal is csökkenhetnek.

– A „Connect” kezdeményezésünk segítségével folytatjuk gyors fejlődésünket az árufuvarozási termékeink digitalizálását illetően. A „Logistics Orchestrator” platformunk segítségével pedig egy speciális digitális megoldást indítunk az ipari és a repülőgép-ipari ágazatban tevékenykedő ügyfeleink számára – fejtette ki Markus Sontheimer, a Schenker AG vezető informatikai és digitalizációs vezetője.

Korábban a nagyméretű, globális ellátási hálózatokon belül, regionális vagy helyi koordinációval biztosították azok egyes részleteit. A megrendeléseket is nagyrészt elkülönítetten, helyi szinten kezelték, különböző ERP rendszerek használatával és eltérő üzletviteli szabályok mellett. A decentralizált irányítás részben az átláthatóság hiányához vezetett, és ezzel összefüggésben, magas tárolási és szállítási költséget is eredményezett. A „Logistics Orchestrator” segítségével minden részlet digitálisan, „egyetlen adatforrásból” vezérelt, így a globális szintű kiszállítások, valamint a megrendelések is.

(SCM)