Díjjal ismerte el az Arvato munkáját az Oriflame

2018. szeptember 5. Egyéb | FMCG

Legjobb partner és legjobb szolgáltató díj elismerésben részesítette a svéd Oriflame kozmetikai csoport az Arvato SCM Solution céget Kínában. A közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalat sikeresen tudott együttműködni a kiszervezett logisztikai szolgáltatóval, amely folyamatosan emelte az Oriflame szolgáltatásának minőségét és hatékonyságát.

– Kína fontos növekedési piac számunkra, ahol folytatni szeretnénk ügyfél- és tanácsadói hálózatunk bővítését. Az Arvato SCM Solution kiemelkedő partnerünk, amely innovatív, személyre szabott szolgáltatásokkal segíti raktármenedzselési, rendeléskezelési és kiszállítási szolgáltatásunk fejlesztését – mondta Jason Dong, az Oriflame kínai részlegének műveleti igazgatója.

Az Arvato SCM Solutions 4 éve segíti az Oriflame kínai terjeszkedését: 3 elosztóközpontot működtet Pekingben, Sanghajban és Sendzsenben. Miután tavaly két partneri díjat is kapott a kiváló együttműködésért és a digitális megoldások megvalósításáért, az Arvato ismét bebizonyította, hogy elkötelezett az innovatív megoldások és az extenzív know how fejlesztése területén. A kiváló együttműködés mellett a logisztikai hatékonyság javulása is dicséretet érdemel. Jól mutatja ezt, hogy a pekingi, sanghaji és sendzseni raktárak áthelyezésével megötszörözte a rendelkezésre álló raktárterületet, amellyel rugalmasan alkalmazkodott az Oriflame folyamatosan növekvő raktározási igényeihez.

– Csapatunk – szoros együttműködésben az ügyféllel – nagyszerű munkát végzett a fejlesztések és a folyamatok újraszervezése területén. A közös technológiai fejlesztések segítségével képesek voltunk a raktárak teljesítményének növelésére, illetve az Oriflame növekedésének támogatására Kínában – jelentette ki Raoul Kuetemeier, az Arvato SCM ázsiai részlegének vezetője.

A két vállalat a pekingi és a sanghaji raktárközpontokban a pick-by-light rendszer fejlesztésébe fektetve optimalizálta az áruk áramlási folyamatát. A rendelésfelvételi rendszer, valamint a fuvarozók kiválasztási és kezelési rendszerének fejlesztése pedig 11%-kal csökkentette az átlagos kiszállítási időt.

– Nagy megtiszteltetés, hogy teljesítményünkkel meggyőzhettük az Oriflame-t, és biztosak vagyunk benne, hogy a jövőben tovább tudjuk segíteni kínai terjeszkedésüket – mondta Li Zsang, az Arvato SCM Solutions kínai igazgatója.

(SCM)