Megköttetett a nagy kávéüzlet

2018. augusztus 30. Beruházás | FMCG

A Nestlé honlapján augusztus 28-án megjelent közlemény értelmében megállapodtak a Starbucks Corporationnal, hogy a jövőben a svájci élelmiszeripari óriás is értékesíthesse a Starbucks kávéit.

A bejelentés szerint az együttműködés részeként közösen dolgoznak a Starbucks termékein és a fogyasztók lehető legjobb kiszolgálásában. A megállapodás teljeskörű, így pörkölt és nyers kávét, szemes és darált kávét, illetve kapszulás termékeket is értékesít a Nestlé. A szövetségtől azt várják, hogy megerősíti a két cég innovációs tapasztalatait és képességeit, hogy a lehető legjobban kielégítsék a kávé szerelmeseinek igényeit világszerte.

– A most megkötött szövetség jól mutatja növekedési képességünket, és példátlan lehetőséget nyújt arra, hogy erősítsük jelenlétünket a kávépiacon a leginnovatívabb termékek forgalmazásán keresztül. A Starbucks, a Nescafé és a Nespresso révén a világ legismertebb kávémárkái kerülnek egy tető alá. A két vállalat kiváló együttműködésének köszönhetően rekordidő alatt megkötöttük a megállapodást, amely kikövezi az utat a további gyors növekedés előtt – értéktelte a szerződés aláírását Mark Schneider, a Nestlé vezérigazgatója.

– A Nestlével most aláírt megállapodás kiemelkedő mérföldkő a Starbucks növekedése szempontjából. A világ legnagyobb kávéforgalmazójának, vezető étel- és italforgalmazó vállalkozásának, valamint a világelső kereskedelmi és házi kávéfőzőgép forgalmazójának együttműködése segíti a Starbucks növekedését, és egyúttal garantálja a növekvő jövedelmezőséget részvényeseinknek – mondta Kevin Johnson, a Starbucks elnök-vezérigazgatója.

(SCM)