Regionális átalakítások

2012. december 10. Egyéb | Egyéb szektorok

2012. december 10-től a korábban kilenc országot tömörítő AVON Duna-csoport a Balkánt (Bulgária, Albánia, Macedónia, Szerbia és Montenegró), valamint Magyarországot, Bosznia-Hercegovinát, Horvátországot és Szlovéniát tömörítő alrégiókkal működik tovább. Utóbbi régiót Radeczky Zoltán, újonnan kinevezett ügyvezető igazgatóként irányítja majd, aki mostani pozícióját megelőzően a Duna-csoport értékesítési igazgatói posztját töltötte be.

Annak érdekében, hogy biztosítsa a gyors és lehető legmagasabb szintű fogékonyságot a vásárlók és a tanácsadók igényei iránt, az AVON Duna-csoport elkötelezett az egyszerűsítés mellett, így két kisebb, mozgékonyabb és rugalmasabb alrégióra válik szét. Ezek egyike Radeczky Zoltán ügyvezető igazgató vezetésével Magyarországot, Bosznia-Hercegovinát, Horvátországot és Szlovéniát foglalja magában; a Balkán régióért pedig, amely Bulgária, Szerbia, Macedónia, Albánia és Montenegró térségét fedi le, Elizabeth Korobchenko ügyvezető igazgató felel majd.

Radeczky 2007-ben csatlakozott az AVON Magyarországhoz, s magával hozta tíz év pénzügyi vezetői tapasztalatát. Éles üzleti látásmódja új perspektívát nyitott a tanácsadói hálózat megreformálásban. Vezetése alatt Magyarország eredményei öt év hanyatlás után emelkedésnek indultak: az addigi tanácsadói szám közel 10%-kal növekedett, mely jelentős növekedést hozott az értékesítésben is. 2010-ben az AVON értékesítése meghaladta a teljes kozmetikai piac növekedését, ezzel megerősítve piaci részesedését és piacvezető pozícióját olyan kategóriákban, mint például a dekorkozmetikumok vagy illatszerek. Radeczky vezetése alatt az Avon Magyarország értékesítési eredményei tovább növekedtek, kiemelkedő helyet szerezve a közép- és kelet európai régió többi, hasonló méretű országai között.

A sikeres magyarországi változások után, 2011-ben a Duna-csoport vezetősége Radeczkyt nevezte ki a kilenc országot tömörítő Duna-csoport élére, ahol a kilenc országért felelős értékesítési igazgatóként sikerült a korábban rosszabbul teljesítő piacokat elindítania a növekedés útján.

– Célom a régió hatékonyságának és értékesítési eredményének javítása, növelése.  Hiszek abban, hogy a kevesebb országot magába foglaló és nagyobb lokális szabadságot élvező régiók nemcsak továbbra is megőrzik piacvezető szerepüket bizonyos termékkategóriák esetén, de eredményesebben is fognak működni – mondta Radeczky.