Franchise-rendszerben kínálják az okos cipót

2018. január 19. Gazdaság | FMCG

Speciális termelői-piaci franchise-rendszert dolgozott ki „okos” termékei, az egészséget támogató Vitajó cipók országos elterjesztésére a Hajdúsági Sütödék-csoport – jelentette be a cég vezérigazgatója január 18-án tartott sajtótájékoztatóján Debrecenben.

Szakács Tamás elmondta: „üzleti koalíciót” kínálnak más sütőipari cégeknek, hogy az általuk kifejlesztett technológiai és marketing megoldások alapján gyárthassák és forgalmazhassák ezeket az élelmiszereket. A Hajdúsági Sütödék-csoport az elmúlt 17 évben az Okos élelmiszer (Smart Food) kutatási program keretében az egészséget támogató alapvető élelmiszereket fejlesztett ki. Az 1. ilyen termékek az egyedi vitamin- és ásványianyag-kombinációt tartalmazó Vitajó cipók voltak. Most iskolák bevonásával az egészségesebb és tudatosabb étkezést népszerűsítő programok szervezését támogatják.

A vezérigazgató közlése szerint speciális termékpalettájuk tovább bővül: a koleszterinszintet „kordában tartó” cipóval, valamint a funkcionális emésztési rendellenesség tüneteit enyhítő kenyérrel, illetve keksz-családdal jelennek meg a piacon. – Várakozásaink szerint az egészséget támogató, „okos” élelmiszereknek évi több milliárd forint forgalmú piaca épülhet ki csak belföldön, elsősorban a sütő- és édesipar területén – mondta Szakács Tamás.

A 100%-ban magyar tulajdonban lévő cégcsoport 450 dolgozót foglalkoztat, évente több mint 20 000 tonna készterméket gyárt. A csoport tavalyi árbevétele a korábbi évhez hasonlóan 6 milliárd forint körül volt, eredménye 67 millió forint körül várható. (MTI)