Idén is a DHL Freight hozta el a francia divatot az Elle Fashion Show kifutójára

2014. április 8. Logisztika | Egyéb szektorok

Az Elle Fashion Show hivatalos logisztikai partnereként idén is a közúti fuvarozás európai szakértője, a DHL Freight szállította a divatbemutatóra híres francia tervezők kollekcióit – adta hírül a cég közleményében, április 7-én.

A nívós rendezvény két napon keresztül, április 4-én és 5-én várta a divat szerelmeseit, akik tehetséges magyar tervezők ruhakölteményei mellett francia különlegességeket is megcsodálhattak. A hagyománynak megfelelően, idén is három híres francia tervező, a párizsi divathét állandó résztvevői, Octavio Pizzaro, Christine Phung és Valentine Gauthier képviseltette magát a bemutatón. A francia tervezők 2014-2015. őszi-téli kollekcióit a DHL Freight három párizsi helyszínről összegyűjtve, Németországon és Ausztrián keresztül hozta el a magyar közönségnek. A pontosan időzített szállítás mindössze másfél napot vett igénybe, ami különösen fontos volt, mivel a ruhákat a magyar modellekre kellett igazítani az eseményt megelőző próbák során.

Az értékes kollekció pótolhatatlan darabjait GPS alapú nyomkövető rendszerrel ellenőrizték a szállítás során. A DHL Freight nedvszívó és víztartó ponyva használatával gondoskodott az időjárás és szennyeződés elleni fokozott védelemről, mivel a tervezők által használt anyagok közt olyan különlegességek is voltak, mint a francia nyírott gyapjú vagy a féldrágakövek.

– Büszkék vagyunk rá, hogy az Elle Fashion Show hivatalos logisztikai partnereként ismét hozzájárulhattunk a rendezvény sikeréhez. A szállítás során nagyon fontos volt, hogy az egyedi és felbecsülhetetlen értékű kreációk épségben és időben célba érjenek, amit tapasztalt csapatunk és több évtizedes logisztikai szakértelmünk biztosított – mondta Kulcsár Attila a DHL Freight Magyarország értékesítési- és marketingigazgatója.

A DHL világszerte 11 városban 22 divathét hivatalos logisztikai partnere. A DHL támogatja a tervezőket, hogy részt vehessenek a divatheteken, kreációikat eljuttathassák a divatbemutatókra, üzleteik polcaira, vagy új piacokra, ebben a 2014-ben indított DHL Exported program is segítségükre lehet.

A DHL rugalmas, az iparágra szabott szolgáltatásokat kínál a divatszakmának, szolgáltatásai lefedik a teljes logisztikai láncot – az anyagok beszerzésétől kezdve, az elosztáson át az e-kereskedelemig. A vállalat olyan szolgáltatásokkal segíti a tervezőket, mint a különleges csomagolás, az áruvédelem, vámkezelés, raktározás, készlet-, és visszárukezelés

A helyileg már erős márkák újabb piacokra lépését támogatva, a DHL Exported program megbízható üzleti tervvel segíti a tervezőket, hogy a divatheteken világszerte, így a Mercedes-Benz Fashion Week New York, a London Fashion Week, a Milan Fashion Week, valamint a Mercedes-Benz Fashion Week Tokyo eseményein megmutathassák magukat a nagyvilágnak.