Családi vállalkozás a magyar játékpiac élén

2014. augusztus 27. Egyéb | Egyéb szektorok

Év végére 33-ra nő az ország legnagyobb játékkereskedésének, a REGIO JÁTÉK áruházainak száma. A piacvezető magyar vállalkozás a nehéz üzleti környezet ellenére évről évre példaértékű sikereket ér el – adta hírül a vállalat augusztus 26-án.

Magyarország legnagyobb játékáruházlánca, a REGIO JÁTÉK 2014-ben összesen 12 új áruházzal bővül, melyből fél tucatot már sikeresen meg is nyitott. A családi vállalkozásként indult játékkereskedés a nemrég megszűnt Gulliver számos üzlethelyiségének átvételével év végére 33 áruházzal rendelkezik majd.

A vállalkozás tavaly 5 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, a terjeszkedés után az idei évben pedig 25-30%-os növekedésre számít. Az új üzletek várhatóan 70-100 munkahelyet teremtenek az ország különböző térségeiben.

A cég sikerei példaértékűek: a magyar vállalat egy olyan játékpiacon bizonyít évről évre, melyet a külföldi tulajdonban lévő multinacionális láncok és a kiegyensúlyozatlan versenyhelyzetet teremtő kínai kereskedők előretörése jellemez.

– A hagyományos játékpiacról egyre több vásárló vándorol át a nemzetközi láncok játékosztályaira, ám itt szűkebb választékkal és az életkori sajátosságokat figyelembe vevő szakmai tanácsadás hiányával találkoznak. A folyamatos és fenntartható fizikai és online növekedés mellett a REGIO JÁTÉK kiemelt figyelmet szentel a hagyományos piaci értékek, úgymint a vásárlókkal folytatott közvetlen kommunikáció és a szaktudás megőrzésére is – mondta Gyaraki József ügyvezető.

A REGIO JÁTÉK Webáruház jelenleg egy nagyobb üzlet forgalmát bonyolítja le, a következő években a cég folyamatos bővülésre számít az e-kereskedelem területén is. Jövőbeli terveik között van emellett a hagyományos áruházak megújítása, a nyugat-európai trendeknek megfelelő újszerű boltberendezéssel és szakmailag csoportosított kínálattal.