A Raben Group figyel munkatársai egészségére

2014. július 16. Egyéb | Egyéb szektorok

Az idén immár negyedik alkalommal került megrendezésre a Raben Group minden tagvállalatánál az Egészség hét – áll a cég sajtóközleményében július 15-én.

A vállalatcsoport szervezeti társadalmi felelősségvállalásának egyik fő irányaként a Raben gondoskodni és figyelni kíván az egészségre és a biztonságra, ennek érdekében szervezi meg évente ötnapos programsorozatát is. Nemcsak hírlevelek formájában kívánja felhívni a figyelmet és beépíteni a munkatársak életébe az egészséges életmódra való odafigyelést, hanem számos előadás és más aktivitásokkal is hangsúlyozza ennek fontosságát. Az idén is sok programot kínált ez a hét.

A stressz-szintvizsgálat, a testzsírszázalék-mérés, az egészségfelmérés (koleszterin, vércukorszint, vérnyomás) hasznos információkat adtak az érdeklődőknek, s emellett gyakorlati tanácsokat is kaphattak a munkatársak a stressz kezelésére, a helyes táplálkozásra, a kiegyensúlyozott életmódra, sőt – nyár lévén – a helyes napozásra vonatkozóan is.

A sport jelentőségére pedig az irodai torna mellett, idén házi ping-pong verseny megszervezésével is felhívta a figyelmet a cég.

Az egészségre nemcsak vállalati szinten, hanem társadalmi szinten is szeretne odafigyelni a Raben, ezért a Vöröskeresszttel együttműködésben idén is sor került a véradásra. A tavalyihoz hasonlóan magas résztvevői létszám és ebben az évben igen sok első véradó is felelősséget  vállalt embertársaiért.  

– Egészség hetünk egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Munkatársaink várják az eseménysorozatot és évről évre magasabb létszámmal vesznek részt a programokon. Örömmel tölt el az, hogy ebben az állandóan rohanásban lévő világban a Raben munkatársai időt szakítottak és lehetőséget adtak saját maguknak arra, hogy tudatosabban éljenek egészségük érdekében. Bízunk benne, hogy ez a hét hasznukra válik a jövőben is. Mindemellett ennek a programnak a csapaterősítő szerepét is ki szeretném emelni, oda kell figyelnünk munkatársainkra és élményeket adni számukra. – nyilatkozta Bolyki Ágnes, PR és marketing szakértő, CSR koordinátor.