A cél a vásárlói élmény maximalizálása

2017. június 2. Gazdaság | FMCG

A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2017 áprilisával új működési ügyvezető igazgatót nevezett ki Pártos Zsolt személyében, akinek új pozíciójában a vásárlói élmény maximalizálása és a kiszolgálás hatékonyságának javítása a célja. Elődje, Pálinkás Zsolt új munkakörében közép-európai vezérigazgatósági tagként a felsővezetői csapatot erősíti.

Pártos Zsolt a vállalatnál eltöltött 20 év alatt számos pozíciót töltött be, vezette a közép-európai e-kereskedelmi üzletágat, de dolgozott többek között beszerzési igazgatóként hazánkban, az Egyesült Királyságban és Törökországban is, majd 10 év után április elején tért haza Magyarországra – jelentette be a Tesco június elsejei közleményében.

További hír a Tescóról, hogy az áruházláncnál Budapest, Székesfehérvár, Győr és Szeged mellett júniustól heti háromszor már Veszprémben és a környező településeken is elérhető a cipekedésmentes bevásárlás.

– Az elmúlt években a Tesco munkatársai 1,6 milliónál is több rendelés teljesítése során – több mint 110 autóval – közel 100 millió darab terméket szállítottak ki. Folyamatosan bővítjük a szolgáltatást, ezért júniusban úgy döntöttünk, hogy Veszprémben is elérhetővé tesszük a kiszállítást a megszokott idősávokban a hét három napján; hétfőn, szerdán és szombaton. A szolgáltatás a megyeszékhely mellett a környező településeken, Kádártán és Gyulafirátóton is elérhető – mondta Sebestyén Péter, a Tesco e-kereskedelmi üzletágának vezetője.

A vásárlók az áruházlánc online kereskedelmi oldalán 20 000 élelmiszer, vegyi áru és háztartási cikk közül választhatnak, majd 5 egyszerű lépésben adhatják le rendeléseiket. A termékeket a megadott napon és időintervallumban a Tesco kollégái házhoz szállítják, a vásárlók így amellett, hogy időt spórolnak, megkímélhetik magukat a cipekedéstől is.