A Volkswagennek is szállít alkatrészeket a HAJDU Autotechnika Ipari Zrt.

Cimkék: alkatrész autóipar bővítés gazdaság gyártás ipar szállítás

– Bővítette beszállítói körét, s immár a Volkswagennek is szállít alkatrészeket a téglási HAJDU Autotechnika Ipari Zrt. – közölte az autóipari alkatrészeket gyártó vállalkozás vezérigazgató-helyettese augusztus 15-én.

– A cégük által gyártott termékeket eddig is több prémium márkába – BMW, Audi, Mercedes, Volvo, Ferrari, Rolls-Royce – építették be. Most egy hosszú és időigényes folyamat eredményeként a Volkswagen A.G.-val (VW A.G.) is sikerült üzleti megállapodást kötni, s a további kapcsolatbővítést megalapozni – fogalmazott  Harsányi József. 

A VW A.G. a napokban auditálta a HAJDU Autotechnika Zrt. tevékenységét. Ennek eredményeként a vállalkozás "Green" kategória minősítést ért el, aminek a birtokában széria alkatrészek beszállítására jogosult. A szerződés alapján a cég szerszámokat is tervez és készít a VW A.G. számára, amelyekkel az új, B8 típusú VW Passat személygépkocsik kipufogó rendszeréhez fog alkatrészeket gyártani.

– A projekt eredményeként a vállalkozás árbevétele jelentős, évi több tízmilliós nagyságrenddel fog nőni, az idén árbevételük várhatóan meghaladja az 5 milliárd forintot – mondta a vezérigazgató-helyettes.

A HAJDU Cégcsoport tagjaként 2005-ben alakult vállalkozás jelenleg 180 dolgozót foglalkoztat, ötödük felsőfokú végzettségű. Fontosnak tartják dolgozóik szakmai ismereteinek folyamatos bővítését: az idén a TÁMOP keretében 10 millió forint európai uniós támogatást nyertek, amiből autóipari minőségtechnikai oktatásokat és szervezeti kultúrafejlesztő tréningeket szerveznek dolgozóiknak.

– Az első fél évben az üzletág – a tavaly őszi profilbővítéssel, a haszongépjármű iparági érdekeltség és a szerszámüzemi fejlesztés eredményeként – 51%-kal növelte exportját, az árbevételük pedig  20%-kal, adózás előtti eredményük 18%-kal magasabb, mint 2013 hasonló időszakában. A cég dinamikus fejlődését segítette a vállalkozás vezetőinek stratégiai tervezése, a vállalat rugalmassága, amivel a recesszió alatt is új piacokat hódított meg. A válság hatására ugyanis az értékesítés a gépjárműipar alsó szegmensében esett vissza, a felső- és luxus kategóriás gépkocsik eladását tekintve kis mértékben nőtt. A HAJDU Autotechnika Zrt. pedig elsősorban a felső- és prémium kategóriás márkákban érdekelt – tette hozzá  Harsányi József vezérigazgató-helyettes.

MTI

Keresés
Kövessen minket facebookon